Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesFinanciënVeelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over online betalingen / iDeal
Veelgestelde vragen over online betalingen / iDeal

We hebben de veelgestelde vragen over online betalingen voor je verzameld. Je vindt ze hier!

Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Mijn vereniging heeft al een Mollie-account. Kan ik deze gebruiken in Congressus?

Dat kan zeker! Je kunt je bestaande Mollie-account koppelen aan Congressus. Hiervoor heb je je gebruikersnaam en wachtwoord voor het Mollie Dashboard nodig. Je bestaande account koppelen kan via 'Instellingen > Mollie'.

Zijn er ook kosten aan het gebruik van online betalingen gebonden?

Mollie rekent transactiekosten per geslaagde betaling. Deze kosten zijn afhankelijk van de gebruikte betaalmethode. De actuele prijzen vind je op de website van Mollie. De transactiekosten worden verrekend met de uitbetaling van Mollie aan de vereniging.

Naast de transactiekosten rekenen we zogenaamde "Platform fee" van € 0,10 per geslaagde betaling. Hiermee dekken we de kosten voor de integratie met Mollie. Deze "Platform fee" wordt ook verrekend met de uitbetaling van Mollie.

Kunnen we ook andere Mollie betaalmethodes gebruiken in Congressus?

Mollie ondersteunt enorm veel betaalmethodes. Wanneer je in het Mollie Dashboard meerdere betaalmethodes activeert, zijn deze direct beschikbaar voor je leden.

Let op: zowel in Congressus Manager als op de website wordt altijd verwezen naar 'iDeal'. Wanneer er meerdere betaalmethodes actief zijn in Mollie, kan het lid na het starten van de betaling de gewenste betaalmethode kiezen.

Onze vereniging heeft al een account bij een andere betaaldienstverlener. Kunnen we deze gebruiken in Congressus?

Nee, Congressus heeft op dit moment alleen een koppeling met Mollie. Gelukkig kun je direct vanuit Congressus Manager een account aanmaken bij Mollie en aan de slag met iDeal!

Was dit een antwoord op uw vraag?