Leden toevoegen kan op een aantal manieren. Afhankelijk van de situatie kies je een van de volgende mogelijkheden:

1. Leden importeren
Zodra je de overeenkomsten ondertekend hebt, importeren wij je bestaande ledenbestand voor je in Congressus Manager. Het Excel-bestand dat je aanlevert moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Die kun je hier lezen. 

Het is momenteel niet mogelijk om zelf een ledenbestand te importeren. Mocht je dus extra leden willen importeren laat het ons dan weten. 

2. Leden toevoegen via Congressus Manager
Je kunt zelf ook leden toevoegen via Congressus Manager. Dit doe je lid voor lid (zijn het er heel veel dan kun je dus beter optie 1 kiezen). 

Handmatig een lid toevoegen doe je door onder leden op de knop "lid toevoegen" te klikken. Vervolgens moet je de lidstatus kiezen waaronder het lid moet vallen en kun je de gegevens van het lid toevoegen. 

3. Leden melden zich via de website aan
Het mooie aan Congressus is dat leden zich via de website kunnen aanmelden via het "Online lid worden formulier". Leden vullen het formulier in op de website en komen dan direct in de administratie te staan. Je kunt dit proces naar eigen wens instellen. Hier lees je een artikel met alle mogelijkheden van het online lid worden formulier.

Heeft u het antwoord gevonden?