Met saved replies kun je vaak verzonden teksten als standaardtekst klaarzetten. Bij het opstellen van een mailing selecteer je de saved reply om deze standaardtekst te gebruiken.
Een andere optie is om een e-mail handtekening als saved reply op te slaan, zodat je deze eenvoudig kunt toevoegen aan je de mailings die je verstuurt.
Indeling in categorieën
Je kunt saved replies indelen in categorieën. Je vindt deze via 'Instellingen > Saved replies'. Je kunt hier categorieën toevoegen, bewerken en verwijderen.
Saved reply toevoegen
Je voegt een nieuwe saved reply toe via 'Instellingen > Saved replies'. Klik rechtsboven op 'Saved reply toevoegen'.
Inhoud van de saved reply
In het linker deel van het scherm stel je de inhoud op van je saved reply. Je kunt hier dezelfde blokken met inhoud gebruiken als bij het opstellen van een mailing.
In de rechterkolom vul je de volgende zaken in:
Naam - Dit is de naam van de saved reply. Deze naam tonen we bij het aanmaken van een nieuwe mailing.
Categorie - Kies hier de categorie van je saved reply.
Onderwerp - Vul hier het onderwerp van de mailing in. Indien je de saved reply gebruikt bij het opstellen van je mailing vullen we dit onderwerp alleen in wanneer er nog geen onderwerp is ingevuld.
Beschikbare tags - Een overzicht van alle tags die je kunt gebruiken bij het opstellen van je saved reply.
Je kunt tags gebruiken in de inhoud en het onderwerp van je saved reply.
Klik onderaan op 'Saved reply toevoegen' om de saved reply op te slaan.
Let op: je dient eerst een categorie aan te maken voordat je een eerste saved reply kunt toevoegen.
Saved reply bewerken
Vanuit het overzicht met saved replies kun je een saved reply aanklikken om deze te bewerken. Het scherm voor het bewerken van een saved reply is vergelijkbaar met het scherm voor het toevoegen van een saved reply.
Gerelateerde artikelen