In het hoofdmenu vind je onderin het kopje 'Gebruikers'. Hier vind je een overzicht van alle gebruikers die toegang hebben tot de Manager-omgeving van jouw vereniging.

Gebruikers

Gebruikers hebben toegang tot Congressus Manager. Wanneer je een gebruiker toevoegt, krijgt deze gebruiker een uitnodiging voor het aanmaken van een account.

Let op: We adviseren je om per persoon een gebruiker aan te maken (en bijvoorbeeld niet per functie of voor het bestuur in het algemeen). Op die manier heb je veel meer inzicht in wie er toegang heeft, hoef je geen wachtwoorden te delen en kun je gebruikers die geen toegang meer nodig hebben eenvoudig verwijderen.

Gebruikersgroepen

Elke gebruiker zit in een gebruikersgroep. Deze gebruikersgroep bepaald welke rechten een gebruiker heeft. Deze rechten geven toegang tot de verschillende onderdelen in Congressus Manager.

Rechten

Je kunt per gebruikersgroep de rechten instellen. Daarnaast is het mogelijk om een gebruikersgroep 'super admin' te maken. Als super admin heb je toegang tot alle huidige en toekomstige functionaliteit in Congressus Manager. Welke rechten je precies kunt instellen wordt verder toegelicht in dit artikel.

Let op: Er moet minimaal één gebruikersgroep super admin zijn binnen je administratie.

Sessies

Onder 'Sessies' vind je terug welke gebruikers op dat moment actief zijn in Congressus Manager. Mocht je deze gebruiker de toegang willen ontnemen, dan kun je de sessie beëindigen. De gebruiker is daardoor direct uitgelogd.

Congressus Support

Eén van de gebruikers is Congressus Support. Vanaf het aanmaken van de demo, heeft de gebruikersgroep Congressus Team super admin rechten. Zo kunnen we gemakkelijk meekijken in je omgeving en meedenken over dingen waar je als vereniging tegenaan loopt in Congressus Manager. Je bent er volledig vrij in om deze rechten in te trekken, maar houd er rekening mee dat het voor het support-team dan lastiger kan zijn om gerichte support te leveren. 

Heeft u het antwoord gevonden?