In het menu vind je onder Overige de koppen Gebruikers, Rapportages en Instellingen. 

Instellingen
Bij instellingen kun je alle gegevens voor algemene instellingen, ledenadministratie, websitebeheer en financieel toevoegen en bewerken. Het is een aanrader om dit goed door te lopen in de beginperiode van het gebruik van Congressus. Zodra alles staat ingesteld zoals jij wilt, hoef je hier later weinig meer in aan te passen. Alles wat je moet weten over instellingen lees je hier

Gebruikers
Binnen Congressus Manager kun je gebruikersrechten verlenen aan meerdere personen. Deze gebruikers kun je dan opdelen in gebruikersgroepen. Per groep kun je instellen welke rechten deze personen hebben binnen Congressus Manager. Lees hier hoe je dat doet. 

Congressus Support wordt bij het aanmaken van een demo-account automatisch toegevoegd als gebruiker met maximale rechten (super admin). Deze rechten kun je altijd aanpassen, maar houd er rekening mee dat het dan lastiger wordt voor Congressus Support om met je mee te kijken in het geval je advies nodig hebt over iets in je Manager account. 

Rapportages
Onder rapportages krijg je inzicht in de statistieken van je vereniging. Je kunt data inzien over lidmaatschap, instroom, uitstroom en contributie. Deze functionaliteit werkt in bèta, wat betekent dat we vanuit Congressus nog bezig zijn met het optimaliseren van de functies. 

Heeft u het antwoord gevonden?