Mijn vereniging heeft al een Mollie-account. Kan ik deze gebruiken in Congressus?

Dat kan zeker! Je kunt je bestaande Mollie-account koppelen aan Congressus. Hiervoor heb je je gebruikersnaam en wachtwoord voor het Mollie Dashboard nodig. Je bestaande account koppelen kan via 'Instellingen > Mollie'.

Kunnen we ook andere Mollie betaalmethodes gebruiken in Congressus?

Congressus ondersteunt alleen de betaalmethode iDeal via Mollie.

Er staat nog geld op onze tussenrekening bij Ginger Payments. Wanneer wordt dit uitbetaald?

Indien je vereniging een contract heeft met Ginger Payments, krijg je het geld op de tussenrekening elke week op je bankrekening gestort. Indien je geen contract hebt met Ginger Payments, kun je eenmalig het bedrag op de tussenrekening laten uitbetalen. Neem hiervoor contact op met support@gingerpayments.com.

Tot wanneer kunnen we iDeal via Ginger Payments gebruiken?

Ginger Payments stopt medio juni 2018 definitief met het aanbieden van iDeal. Het is dus belangrijk om op korte termijn aan de slag te gaan met Mollie.

Onze vereniging heeft al een account bij een andere betaaldienstverlener. Kunnen we deze gebruiken in Congressus?

Nee, Congressus heeft op dit moment alleen een koppeling met Mollie. Gelukkig kun je direct vanuit Congressus Manager een account aanmaken bij Mollie en aan de slag met iDeal!

Waarom is iDeal via Congressus duurder dan rechtstreeks via Mollie?

Het ontwikkelen en onderhouden van de koppeling met Mollie kost ons veel tijd. Daarnaast leveren we support voor vragen omtrent deze koppeling. Om de gemaakte kosten te dekken, betaal je per transactie een kleine meerprijs.

Heeft u het antwoord gevonden?